Logo Bordro Plus

Logo Bordro Plus

Bordro Plus Bayi

TALEP FORMU


Bordro Plus; GO 3, Tiger 3 ve Tiger 3 Enterprise çözümleri ile entegre çalışabilen eksiksiz bir bordro işleme ve takip programıdır.

  • Destek, Danışmanlık ve Eğitim için İrtibata Geçiniz...
  • logo bordro plus
    logo bordro plus

Bordro Plus

logo bordro plus iletişim

Logo Bordro Plus ile firmanızda çalışan insan kaynağını verimli bir şekilde yöneterek, kurumunuzun hedeflerine daha hızlı bir şekilde ulaşmasına yardımcı olabilirsiniz. Bordro Plus; mevcut insan kaynağınızı en doğru şekilde pozisyonlandırmanıza olanak sağlarken, devam eden süreçte kurum içi motivasyonunuzun artmasına ve işlem takip kolaylılığı sayesinde operasyonel maliyetlerinizi de düşürmenize olanak sağlar. Sunduğu esnek yapı ve zengin ürün özelliklerinin yanı sıra kolay kullanım özelliği ile zamanınızı daha verimli kullanabilirsiniz. Bordro Plus temel modülü Sicil Yönetimi’ne ihtiyaçlarınız doğrultusunda Ücret Simülasyonu Modülünü de ekleyerek uygulamayı zenginleştirilebilirsiniz.

Bordro Plus Destek, Eğitim ve Danışmanlık Hizmetleri

Logo Onaylı İş Ortağı olarak sizlere Bordro Plus programı için destek, eğitim ve danışmanlık hizmetleri sunmaktayız.

Bordro Plus Özellikleri

 

MODÜLLER

 

-Sicil Yönetimi
-Bordro Hesaplama
-Borç / Avans Yönetimi
-İzin Yönetimi
-İş Akış Yönetimi
-Ücret Bütçe Simülasyonu
-Araçlar
-Bütçe Tahminleri
-Bireysel Emeklilik İşlemleri

ve dahası..


SEKTÖRLER

 

Logo Bordro Plus küçük ve orta ölçekteki işletmelerin, personel ücret ve ek ödemeleri ile ilgili her türlü hesaplama, takip ve yasal bildirmlere ilişkin ihtiyaçlarını fazlasıyla karşılamaktadır.

 

ÖZELLİKLER

 

Kullanıcı dostu bir arayüze sahiptir.
Kullanımı kolaydır.
Sicil-Bordro-Borç/Avans-İzin-İş Akış-Ücret Simülasyonu modüllerine sahiptir.
KOBİ'lerin tüm ihtiyaçlarına fazlasıyla cevap vermektedir.
Tüm yazıcılar için standart raporlar hazır olarak gelmektedir.
Değişen kanunlara tam uyumludur.
SGK Bildirimleri kolayca sistemden alınabilmektedir.